Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, april 07, 2015

Foto van de Maand Maart 2015

Ik ben eigenlijk best blij dat ik iedere maand de tijd neem voor mezelf om eens even de leukste momenten (en dus foto’s) van de afgelopen maand op een rijtje zet. Zo weet ik tenminste ook weer wat ik allemaal heb uitgespookt! Maart was weer een doldwaze, met reportages en dierentuinuitjes gevulde maand. En natuurlijk mijn Earth Hour Challenge! Volg bij sommige foto’s de link eronder en je komt vanzelf uit bij de reportages en andere bijbehorende blogs. Hou je vast... want het is weer een bonte verzameling geworden van foto's!

3 maart: Verregende Sammie die daarna onder de douche moest


4 maart: Koffie Selfie in de trein


Bijzondere opening
van het Mesdagjaar


12 maart: Genieten van Ploon, de hondjes en de tijgertjes


Verrassingsdagje
Dierentuin


13 maart: Een bijzonder dagje in de Orchideeën Hoeve


Magische
Morpho Maand


13 maart: Nieuwe bewoners


17 maart: Zo lekker kan schrijfcoaching zijn


23 maart: Even een dagje Ouwehand, genieten van de ijsbeertjes


24 maart: McPuppy


26 maart: Late Rembrandt


27 maart: Alle ballen verzameluh!


28 maart: Earth Hour


Earth Hour Challenge
GEHAALD


30 maart: Een uitzinnig Roodkapje bij het Leukste Uitje


Leukste Uitje van Nederland
2015 is…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown