Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 22, 2015

April doet wat-ie wil

Het is vandaag de Dag van de Aarde en ik was eigenlijk van plan om daar iets over te schrijven. Maar het is nu - op moment van schrijven - 10 over 10 's avonds en ik ben net klaar met werk. Okay, het is woensdag vandaag en dan sport ik altijd 's morgens, dus dat het wat later wordt om toch een volle werkdag te maken, dat is eerder regel dan uitzondering. Maar toch... toen ik zojuist even op mijn pagina keek zag ik dat mijn laatste bericht van 14 april is... Wauw. Deze maand is weer eens ouderwets omgevlogen. Gelukkig met vooral heel leuke dingen, maar toch. Daarom in plaats van een artikel over de Dag van de Aarde een paar fotootjes, gewoon, omdat April doet wat-ie wil qua weer. Maar ik lekker ook. :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown