Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 24, 2015

Flashback Friday: Met Opa naar het Dolfinarium

Flashback Friday is eigenlijk net zoiets als Throwback Thursday, maar ik vond het beter om deze foto vandaag te plaatsen. Ik heb het niet zo vaak over hem, maar toen ik afgelopen maandag dat artikel over brood zat te schrijven voor Writing Berries kreeg ik het toch even te kwaad. Vandaag zou namelijk mijn Opa van der Zanden 89 jaar zijn geworden. 6 jaar geleden nam ik hem op 4 mei - samen met kleine Henk - mee naar het Dolfinarium om zijn verjaardag te vieren. Als ik in het Dolfinarium ben, moet ik daar nog wel eens aan denken. Aan hoe mooi hij de shows en de dieren vond. En hoe ik hem het holletje bij de Koepel omhoog heb moeten duwen en moeten afremmen toen we weer naar buiten gingen. Dan zie ik hem weer voorovergebogen bij het Roggenrif staan om de roggen te bewonderen en zelfs te aaien. Ja, dat is een zeer mooie herinnering die me altijd bij zal blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown