Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 08, 2015

8 april: Sammie Kwam Dag

Ik weet het nog als de dag van gisteren. Drie jaar geleden reden papa, Ploon en ik op Tweede Paasdag naar het zuiden van Nederland om bij een nestje van boomer puppy's te gaan kijken. Kijken... Dat was eigenlijk het idee. Er was één nestje met hondjes die al mee mochten. En liet daar nu onze Sammie op ons zitten te wachten. Met zijn zwarte oortjes en maskertje koos hij ons meteen uit. Nadat we zeker wisten dat Sammie niet besproken was, mocht hij met ons mee naar huis. Ik uiteraard in tranen van geluk, want nog geen twee weken ervoor hadden we afscheid moeten nemen van ons Bassie. 8 april gaat daarom mijn persoonlijke geschiedenisboek in als Sammie Kwam Dag. En dat is dus vandaag precies drie jaar geleden. En o, wat is het toch een lekker ding! Toen, nu en geheid ook in de toekomst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown