Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 01, 2013

Foto van de Maand

Augustus is alweer goed begonnen met een hele warme dag en er beloven er nog meer te komen. Juli was ook een prachtige zomermaand, veel zon, lekker buiten gewerkt - kantoor in de tuin mét zwembad! - en erop uit geweest. Zelfs als het weer ietsje minder was door bewolking of onweer. Juli stond dus in het teken van mijn vakantiegevoel - ondanks het vele schrijven tussendoor. En hoe krijg je dat vakantiegevoel? Juist, door naar het Dolfinarium te gaan. En naar Dierenpark Amersfoort en Dierenpark Emmen. Maar ook door lekker met Sammie in de tuin te vertoeven. En zoals iedere maand sluiten we af met de allerleukste en mooiste foto's van de maand. Geloof me, het was moeilijk kiezen. Vooral tussen de dierentuin foto's...

1 juli: Slaap lekker Sammie


5 juli: Sterrenshow Groep 3 & 4
Kleine Henk en zijn aapje playbacken 'Man or a Muppet'


9 juli: Wandeling door Overvecht


10 juli: Sammie knippen! En ja, zo knip ik dus zijn voorvoetjes


11 juli: Helemaal natgespat door Lelie


20 juli: Ekster op de schuur


21 juli: Op Ploons verjaardag een cadeautje van een foto gemaakt


23 juli: Dagje Dierenpark Emmen, zulke lieve leeuwtjes


28 juli: Dierenpark Amersfoort, Geoffrey's Cat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown