Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juli 27, 2013

Ontspannen in Emmen

Papa heeft twee weekjes vakantie gehad - gehad ja, want ze zijn alweer voorbij - en dus heeft hij zijn 'staycation' ingedeeld met leuke dagjes uit. Zo gingen wij saampjes afgelopen dinsdag naar Noorderdierenpark Emmen- ook wel Dierenpark Emmen tegenwoordig - om eens bij de kleine Slurf in het olifantenverblijf te gaan kijken. Nou, het was een klein slurfie tussen zijn tantes en moeder in, maar wat een droppie! Het dierenpark is dit jaar heel erg gezegend met bijzondere geboortes. Zo zijn er vier leeuwenwelpjes geboren, waren er kleine ottertjes bij gekomen, zagen twee girafjes het levenslicht en kwamen we nog een kleine gibbon tegen, hoog in de boom. De dag was zeer zonovergoten (ik was zelfs bijna verbrand) wat niet altijd gunstig was voor het maken van foto's. Maar de foto's die we hebben gemaakt zijn heel mooi geworden - al zeg ik het zelf.



Ik zou zo weer gaan :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown