Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 12, 2013

Spettergevaar...!

Wie mij kent weet dat ik graag naar Dolfinarium Harderwijk ga. Het is mijn zen tuin, de plek om totaal tot rust te komen in mijn hoofd. Dit jaar is het ook een werkplek, aangezien ik er nu net zoveel keren ben geweest met mijn journalistenpet als privé. Gisteren ging ik op kraamvisite bij de kleine telg van dolfijn Maaike. Heerlijk beneden onder water wegzwijmelen en later boven aan het water gehangen om een glimp van de kleine op te kunnen vangen...

Daar was dolfijntje Lelie het echter niet mee eens. Kirrend liet ze weten dat ze er ook nog was, zo onder ons in het water. En om haar aanwezigheid luister bij te zetten gooide ze zo een kwak zeewier op de kant, precies toen ik een foto van haar lieve koppie wilde maken. Ondeugend keek ze me aan om mij - en de andere omstanders - nog een paar keer de volle laag te geven.



Boos? Welnee. Spettergevaar hoort er nu eenmaal bij in het Dolfi enne... het is ook wel heel erg lachen als je zo plotseling helemaal nat wordt gespat.

B'Day Countdown