Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 20, 2012

111

Het klinkt misschien raar, maar ik geloof dus in Engelen getallen. Deze getallen (een reeks van 3 of 4 dezelfde cijfers) geven namelijk een boodschap. Deze getallen kom je toevallig tegen, alsof het je wordt ingefluisterd op de klok te kijken bijvoorbeeld. Sinds Bassie is overleden - en eigenlijk al een week of twee daarvoor - kom ik overal het getal 111 tegen. Op de klok, als serienummer van een verkeerslicht, als ik kijk naar hoeveel woorden ik heb ingetypt: 111 of 1111 geeft mij een boodschap. De boodschap luidt je engel is bij je. Ik denk dat t een klein, wit engeltje is, met een zwarte dropneus en nu weer twee gezonde ogen...

Net kreeg ik ook weer een boodschapje namelijk: toevallig keek ik op mijn DS bij Walk With Me - het wandelspelletje dat ik samen met Bassie speelde - naar de records. Dat heb ik al een hele tijd niet gedaan, want Bassies hondje staat er nog steeds in, omdat ik zijn wandelgegevens wil bewaren, en daar word ik nog wel eens verdrietig van. En weet je wat: toevallig is t vandaag precies 111 dagen geleden dat ik voor t laatst zijn stappenteller heb hoeven uitlezen.

Dat getal he... Dat kan geen toeval zijn. Helemaal als je bedenkt dat deze foto nummer 111 is die ik net op mijn iPad toevoeg...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown