Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 17, 2012

Om nom nom nom nom...?

Vorige week woensdag was plaatste ik op Facebook als status: Als jullie me zoeken, ik ben er even niet - uitwaaien in me uppie.
Ik was namelijk even een dagje alleen naar het Dolfinarium, even mijn hoofd uitwaaien. Zo nu en dan heb je dat nodig om weer helemaal opgeladen en fris creatief aan de slag te kunnen gaan.
Omdat het in het begin niet zo heel erg mooi weer was, dook ik meteen onder water naar de Onder Odiezee om bij mijn dol fijne Dolfijnen vriendjes te kijken. Het was helemaal niet zo druk beneden - dat verbaasde me enigszins, maar nu was het op het hele park vrij rustig - en kon ik hier heerlijk rondhangen. Na mijn all-in koffiemok nog maar eens vol te hebben gegooid met een appelgebakje erbij, was het tijd om even bij de walrussen te kijken.
Dat was eigenlijk het mooiste van de hele dag. Ik was namelijk he-le-maal alleen bij de walrussen. Zo zalig. Geen schreeuwende kinderen voor de ramen. Geen mensen die lollig willen doen en de dieren alleen maar voor dikzakken uitschelden. Helemaal niets.
Dus tas voor het raam gezet, Koekiemonster erop geplaatst en zelf lekker genieten.
Opeens werd Koekie gespot door een walrus en dat leverde een paar heel mooie plaatjes op en een - ietwat rommelig - filmpje.



Uiteraard viel er nog veel meer te genieten. Maar die interactie met de walrus... dat is er toch wel eentje om in te lijsten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown