Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juli 01, 2012

Boudewijn Seapark - Hallo lieve Beachie

Goh, het is alweer een week geleden dat ik met Esmeralda, Kirsten en haar broertje foor het Boudewijn Seapark liep in Brugge. Na een aardig lange heenreis door een ongeluk bij Breda, waardoor we een keertje tol moesten betalen - maak je dat ook nog eens mee - kwamen we precies op tijd aan voor de eerste dolfijnenshow. Uiteraard hebben we ook weer een fotomoment gedaan en wie lag daar geduldig op ons te wachten? Juist... Beachie! De trainsters hadden al snel door dat ze met de Beachie fanclub te maken hadden, maar - zo waarschuwde er een - 'Ge moogt hem niet mee naar huis nemen hoor'. Zo jammer, maar je kunt zien dat hij het zo naar zijn zin heeft daar. Ik was wel blij om mijn grote vriend weer eens gezien en aangeraakt te hebben - en dat heb ik hem ook wel toegefluisterd. De rest van de dag hebben we heerlijk genoten van de zeehonden, de zeeleeuwenshow en het park op zich. Kortom: het was weer heerlijk!





Dolfijnenshow: kiekeboe onder water / Prachtige sprong / Met zijn allen / Hey Beachie! / Zeehondenpresentatie / Two of my favorite things / Statige adelaar / Me & Beachie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown