Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 27, 2012

Intensief

Zo... dat was me het weekje wel weer... veel gepraat. Heel veel gepraat! Want deze week heb ik de nieuwe hoofdredacteur van Lijfblad ingewerkt en zelf alles afgerond wat er af te ronden viel. En donderdagmiddag ben ik voor de laatste keer als werknemer weggelopen van kantoor.

Toch wel raar na 11 jaar Lijfblad van A tot en met Z, van front to back cover, te hebben gemaakt. Maar ook wel bevrijdend.

Vanaf vandaag ben ik eigen baas!
Moet er alleen nog wel het een en ander voor regelen :D.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown