Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 08, 2012

Hallo nieuw vriendje

De afgelopen anderhalve week was echt verschrikkelijk. Het is zo stil in huis zonder Bassie... niets om voor te zorgen, niets om voor op te staan, niets om voor naar huis te rijden... Papa en ik konden er eigenlijk al na een halve week niet meer tegen. Maar ik had eerst zoiets van 'laten we wachten tot na Bassie's verjaardag'. Veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ondertussen zat papa wel op Internet te kijken en van de week kwam hij met zijn iPad naar me toe en zei: 'Niet schrikken, maar moet je nu eens kijken.'

Daar - op een website van een fokker - stond een foto van een Boomertje en het leek even of ik Bassie in zijn ogen keek. Ik heb altijd geweten dat Bassie een Maltezer-nog-wat, maar omdat ik niet weet waar hij precies vandaag kwam, heb ik nooit geweten wat dat 'nog wat' dan was. Aangezien ik geloof in 'dat het zo moet zijn' zijn we toch gaan kijken op die website.
'Wat wil je voor hondje?' vroeg papa.
'Ik wil een Boomer... met vlekjes.'

In St Oedenrode (waar het hondje van mijn broer ook vandaan komt) zit een fokker met alleen maar Boomers. Papa belde haar op en ze had één reutje zitten, wit met vlekjes, die meteen mee zou mogen...

Eerste Paasdag (vandaag dus)gingen we kijken en toen bleek dat deze kleine rakker nog niet bezet was, zei ik meteen: 'O maar nu wel.'

Zeg maar hallo tegen Sammie! Onze kleine nieuwe aanwinst. Bassie mis ik toch. Heel erg. Maar ik ben wel heel blij met dit nieuwe kleine vriendje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown