Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 20, 2012

GEWONNEN

Dat kan ook alleen maar mij gebeuren. Zit je thuis omdat je nog niet hersteld bent van een wortelkanaalbehandeling, win je zomaar bij de Gouden Seizoenkaart verloting van FC Utrecht een Coachjas (ter waarde van € 100,-). Werd ik van de week gebeld of ik vandaag om half 5 voor een fotootje en een interviewtje naar de Fanshop op het stadion wilde komen voor de prijsuitreiking.

Ehm... ja!

Papa mee natuurlijk, en Koekiemonster in zijn FC shirtje ook. En hop op de foto. Hartstikke leuk! Echter... die coachjas heb ik aan papa gegeven! :)




*edit 29 april 2012* Ik heb helaas de foto's nog niet teruggezien op de website van FC Utrecht :(


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown