Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 19, 2012

Dag Lijfblad...

Na 11 jaar zeg ik Lijfblad gedag als Hoofdredacteur. Het is een heel lange tijd geweest met heel veel plezier, lange werkdagen, deadlines, leuke uitjes en vooral lieve collega's. Vanavond heb ik mijn afscheidsdinertje gehad in 't Gouden Huis in Almere. Zo... dat was lekker en wat zit ik VOL!

En nu? Nog 3 dagen werken volgende week (lees: de nieuwe hoofdredacteur inwerken) en dan... voor mezelf beginnen.

Dus wie een creatieve tekstschrijver kan gebruiken of een kritische, maar aardige schrijfcoach... ik ga het allemaal doen onder de naam Writing Berries. Volgen kan via @writingberries op Twitter en natuurlijk kun je mailen naar berry.denijs@gmail.com...

En wie weet, begin ik nog wel een heel nieuw blog erbij :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown