Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 19, 2011

Mijn broer: de Clubkampioen

Het was twee weken bikkelen. De ene single na de andere. En ook nog eens een dubbeltoernooi. Maar het harde werken wierp wel zijn vruchten af. Na een paar embarmelijke dagen (met zelfs hagel en heel veel regen) en wedstrijden was het dan vandaag zo ver: mijn grote broer Henk haalde de finale van het Heren enkel én de finale met Gijs voor de Heren dubbel.

Vanmorgen om 10 uur speelde Henk zijn Heren enkel finale en won! In twee sets in de stromende regen. De dubbel van 2 uur werd helaas verloren, maar dat mocht de pret niet drukken! Mijn broer is gewoon Clubkampioen! YEAH!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown