Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 18, 2011

538Puur - Puur genieten

Soms mag ik toch van die leuke dingen doen voor mijn werk. Mijn werk is zeg maar de taart, en dan heb je persbijeenkomsten die de slagroom vormen. Maar afgelopen vrijdag 17 juni kreeg ik de kers op de slagroom op de taart. Het was namelijk een ochtend om intens van te genieten. Okay, ik moest er om 6 uur 's morgens mijn bed voor uit, maar dat was het meer dan waard. Ik was namelijk uitgenodigd door reclame bureau Fuse voor 538Puur, een akoestisch miniconcert in samenwerking met Radio 538 en Van Gils Puur. En daar zeg ik geen nee tegen. Want wie trakteerde ons op kippenvel? Juist, de beste zangeres van Nederland, Glennis Grace!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown