Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 09, 2011

SOS Dolfijn 20 jaar!

Afgelopen zaterdag was het een bijzondere dag in het Dolfinarium. Het was niet alleen een overheerlijke prachtige zonnige dag, het was ook een feestdag. SOS Dolfijn bestaat namelijk 20 jaar en 7 mei vierden zij hun prachtige jubileum. Samen met de bezoekers, maar ook met Meester Pieter van Vollenhoven (beschermheer van SOS Dolfijn) en Prinses Margriet. Ondanks de aanwezige paparazzi konden alle bezoekers ook goed mee kijken met de koninklijke bezoekers!




Ook leuk deze dag is dat ik van Raisa de walrus een dikke zoen kreeg door het raam heen waar ik met mijn neus bijna tegen stond en ik heel erg kon genieten van zonnende zeehonden en vrolijke dolfijnen, steller zeeleeuwen, bruinvissen en orkaatje Morgan! Kortom: een prachtige dag!

Enne... SOS Dolfijn is echt geweldig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown