Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, mei 20, 2011

Happy Sweet 16!

Bassie is vandaag 16 jaar geworden! Tijd om eens 16 leuke feitjes over hem op een rijtje te zetten:

Bassie Fact 01 Iedereen denkt dat hij een puppy is, toch is hij vandaag 16 jaar geworden!

Bassie Fact 02 Hij is geboren op 20 mei 1995 en op 4 augustus 1995 werden wij vriendjes

Bassie Fact 03 Bassie houdt van het strand omdat hij dan kuilen kan graven. Hij houdt niet zo heel erg van water

Bassie Fact 04 Hij slaapt in mijn slaapkamer in zijn eigen bedje met veel kussentjes en dekentjes

Bassie Fact 05 Bassie moet 25.000 stapjes zetten met Walk With Me op de Nintendo DSi, hij zet er meer dan 40.000 per dag  In vergelijking, mijn target is 5.000…

Bassie Fact 06 Hij kan snurken als een grizzly beer. Soms zingt hij een beetje. En heel soms huilt hij als een klein wolfje

Bassie Fact 07 Hij kan zeer geïrriteerd kijken wanneer ik een foto van hem wil maken. Hij kijkt vaak ook zo als ik gek loop te doen

Bassie Fact 08 Bassie gebruikt me als een servetje als hij lekker heeft gegeten. Het is zijn manier om Dank Je te zeggen

Bassie Fact 09 Hij heeft een knuffelvlo

Bassie Fact 10 Hij houdt ervan om met mij te slapen, rennen en wandelen. Knuffelen vindt hij vaak ook gezellig om te doen

Bassie Fact 11 Vorig jaar is hij geopereerd aan zijn oog. Hij droeg zijn bandage als een echte piraat

Bassie Fact 12 Bassie ziet er echt heel goed (en schattig) uit in hondenkleertjes. Vooral in zijn gestreepte regenboog trui

Bassie Fact 13 Hij houdt van rosbief, kip, leverworst, pasta, gehaktballen, koekjes, gedroogd fruit, hondensnoepjes en pindakaas

Bassie Fact 14 Hij houdt van de sneeuw (en zijn winterjas waarmee hij de sneeuw induikt zodat hij niet al te nat wordt)

Bassie Fact 15 Bassie was @Dogtipper Dog of the Day vorig jaar (dit vrouwtje was zo trots)

Bassie Fact 16 Hij is mijn beste vriend en ik houd heel erg veel van hem. Happy Birthday lieffie. Je mag dan 16 jaar en een oud bokkie zijn, je zal altijd mijn lieve pluizig en witte puppy blijven!

1 opmerking:

  1. Mooi collage! Heel mooi gemaakt! Een lieffie is Bassie zeker. Een beste vriend in zoveel jaren, heb je niet vaak. Onafscheidelijk met zijn baas maakt hem de gelukkigste. Moed, kracht...een doorzetter is hij wel! Bij zijn baas voelt hij zich veilig en geborgen. Hij zou niks verder wensen, dan nog vele jaren met zijn lievie Baas.xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown