Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 30, 2011

Toeter & Groef: Dans & Muziekdag


© the daaddy

Vandaag was het weer eens zover: een optreden van Toeter & Groef! In de foyer van het UCK te Utrecht mochten we weer eens laten horen wat we het afgelopen half jaar hadden geleerd. Voor mij nog een leuke uitdaging, omdat ik de laatste repetitie niet heb bijgewoond, omdat ik cursus had, en er tijdens die bijeenkomst nog een paar dingetjes waren veranderd. Maar aangezien ik toch al weer zeven en een half jaar saxles heb, schrik ik niet meer van last minute wijzigen en dacht ik: go with the flow en knallen met zijn allen.

Nou, dat laatste hebben we gedaan met zijn allen. En mijn solo's op Hit The Road Jack & Satin Doll waren niet onverdienstelijk (al zeg ik het zelf). Al vond ik Satin Doll toch nog wel van alles het lekkerste gaan...

Het enthousiaste publiek dat zich verzameld had (en van de straat naar binnen kwam om te kijken) maakte het helemaal een geslaagd optreden. Net als de heerlijke Latte Macchiato bij het DE Café bij het Jansdam!

Ik heb genoten van onze presentatie. Hopelijk laten de foto's dat ook een beetje zien!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown