Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 31, 2011

Foto van de Maand

Dit jaar begin ik een nieuw item op mijn blog: Foto van de Maand. Omdat ik zoveel fotografeer is het wel zo leuk om daar eens wat meer mee te doen. En daarom ga ik aan het eind van iedere maand een foto uitverkiezen.
Mijn lievelingsfoto van deze maand is:


Thomas & Tikkels: kusje

Tijdens het oppassen zat Thomas rustig op de stoel, terwijl Tikkels voor de stoel zat en maar naar hem zat te kwispelen. Opeens gaat Thomas op zijn knietjes zitten, steekt zijn hoofdje over de rand en... krijgt een kus van Tikkels op zijn neus. Een foto van twee kleine lieve vriendjes verdient toch wel een ereplaatsje, of niet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown