Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 03, 2011

Dolfinarium Jaaroverzicht 2010

In 2010 heb ik maar liefst 12x het Dolfinarium bezocht (dat is zo ongeveer ook mijn streven, iedere maand - mits mogelijk - 1x te gaan). Van al die uitjes heb ik heel veel foto's op mijn computer staan. Foto's waar je niet veel mee doet, behalve dan de mooiste op Internet zetten en er na een jaar eens een fotoboek van te maken bij de Hema. Toch vond ik dat 2010 iets bijzonders verdiende. Het was dan ook een bijzonder Dolfinarium jaar: geboorte van baby Kai, de drukste dinsdag (27 juli) van de zomer, de redding van orka Morgan... Daarom heb ik er maar een filmpje van gemaakt. Je moet er helaas wel even voor gaan zitten: het duurt maar liefst 10 minuten.

Dolfinarium Jaaroverzicht 2010




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown