Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 18, 2009

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Het is nu zondag 18 januari. Het is 22 uur 32. Welkom in...

O, sorry. Ik heb iets teveel Wii spelletjes gespeeld afgelopen weekend. Lekker hoor. Met je Mii door een dorpje wandelen. Of muziek maken met heel veel Mii's. Of Mii's vinden in Find your Mii...

Mii is een beetje doorgedraaid.
Mii gaat maar eens naar bed. Eh, ik bedoel natuurlijk IK, of nee, Mii, of toch Coegie? Eh... o laat ook maar! Welterusten!



O wacht... daar zijn er nog twee dezelfde!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown