Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 04, 2009

Keevie & Ik - door de kou?

Chev - de trouwe, grote, rode Chevrolet van mijn vader - heeft geen zin meer. Althans, er iets is mis met de koeling, thermostaat en de koelvloeistof. En het ziet ernaar uit dat mijn rondtoerdagen in Chev voor mij zijn afgelopen. Dat ligt maar helemaal aan de kosten...

Chev was mijn steun en toeverlaat om Keevie te ontzien van nare weersomstandigheden. Maar het ziet er naar uit dat Keev dinsdag toch de garage uit moet komen uit zijn (winter)lange slaap om met mij naar mijn werk te gaan...

Hoewel het met pekelbestrooide wegdek niet zo goed is voor kleine Kevertjes kijk ik er toch ook wel naar uit... Maar eens wat nieuwe liedjes op mijn USB stickie zetten voor op de radio! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown