Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, januari 17, 2009

Nieuw Haar!

Jippie! Ik ben gisteren weer bij de kapper geweest!!!

Nou, zul je misschien denken, dat is toch niet zo bijzonder? Toch wel. Want ik ben naar de Kapper in Amsterdam geweest.

Wie het nog niet weet, ik ben alweer een tijdje (zo'n 5 jaar) hoofdredacteur van een vakblad voor drogisterijmedewerkers. En dan krijg of win je nog wel eens wat. Een lekker verzorgingssetje van Kneipp bijvoorbeeld, of mooie make-up en lekkere geurtjes. Maar een tijdje terug - november alweer - kreeg ik te horen dat ik een Kappersbehandeling had gewonnen. Ik had meegedaan aan een prijsvraag, vandaar.

Dus eindelijk vorige week een afspraak gemaakt en dus gistermiddag naar de kapper geweest.

En ik ben zo happy met mijn nieuwe haar! Het krult weer, pluist niet en zit gewoon geweldig! Heerlijk!

Zo'n bezoekje aan de kapper (Studio Kappers Amsterdam bedankt en jr-sr ook!) maakt dan ineens je hele dag weer zonnig. Ook al istie grijs en grauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown