Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, januari 16, 2009

Kat presenteert het weer!

Zo kunnen we lezen op verschillende websites:

De bekendste weerman van Duitsland, Jörg Kachelmann, kreeg tijdens zijn weerpraatje bezoek van een kat.
'Ik voelde iets tegen mijn benen en merkte dat het een kat was. Hoe hij daar kwam weet ik niet.'
Zonder te stoppen pakte de weerman kat Lupin op en presenteerde verder.
'Ik dacht mensen zouden merken dat er iets aan de hand was, en daarom leek het me beter om Lupin op te pakken, zo had ik hem beter in de hand.'
Het dier is van één van de chefs die op vakantie was.


Let vooral op het zwiepende staartje onderin beeld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown