Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 03, 2008

Dolfijntjes on ice

K-k-k-koud & Zonnig

De Kerstsfeer zat er nog goed in, in het Dolfinarium waar ik gisteren even een paar uurtjes geweest ben om mijn gedachten wat te verzetten. Versierde hekken, kerstmuziek en als versnapering erwtensoep, gepofte aardappel en glühwein. Daar bovenop hielp de natuur ook een handje mee met bevroren hekken, standbeelden, bankjes, boomtoppen en wandelpaadjes. De sfeer was prachtig, de show was leuk - met extra poppenkastachtig verhaal erbij - en het weer goed. Bijzonder was de slee van de Kerstman bij de Koepel. Bij het zien daarvan moest ik sterk aan koning Triton denken...



Ik was blij dat ik even geweest was, om alle verdrietige gevoelens even te bolwerken. Al was het wel een dure ochtend en middag. Jawel, ik moest namelijk een kaartje kopen bij gebrek aan een geldig abonnement ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown