Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 07, 2007

Practice what you Preach

Stress, Koorts & Keelontsteking

Voor mijn blad heb ik net een artikel afgerond over hoe belangrijk het wel niet is om goed te slapen. Want weinig slaap, leidt tot een verminderde weerstand, leidt tot vatbaarder voor verkoudheid- en griepvirussen... en juist... griep en verkoudheid.
Dus als een remedie: ontspan, schrap wat afspraken in de agenda en probeer zo min mogelijk gestresst te zijn.

Ik heb mezelf de afgelopen weken nogal voorbij gelopen. Weinig slaap, erg veel werk te doen door deadlines en een drukke agenda (met leuke dingen, maar dan nog). En wat gebeurt er dan? Juist... keelontsteking en koorts...

Tja, dat je het opschrijft, wil niet altijd zeggen dat je ook daadwerkelijk je eigen adviezen opvolgt... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown