Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 15, 2007

Dag Dolfijntjes

Tot gauw!

Gisteren ben ik op een zeer zomerse herfst dag naar het Dolfinarium geweest om de dolfijntjes voor dit seizoen gedag te zeggen. Over twee weken - na de herfstvakantie - gaat het park weer dicht voor de winterstop... dus ik moest nog even mijn dosis tuimelaardolfijn opdoen.

En daar was het gisteren echt dé perfecte dag voor: heerlijk warm, prachtig veel zon en heel veel dieren om naar te kijken. Een minpuntje: voor een rondje "hangen aan het hek bij de Lagune" was geen rust, ruimte of tijd... het was echt megadruk! Leuk natuurlijk voor het park, maar voor je rust... ;-)

Er moesten zelfs shows ingelast worden om iedere bezoeker de Koepel te kunnen laten bezoeken. Ik moest vrij achter aan sluiten in de rij en zat uiteindelijk in de nok van de Koepel - ook erg leuk trouwens - waar ik naar een spectaculaire show heb zitten kijken.

Na veel omzwervingen langs de zeehonden, twee keer in het Odiezee café vol regenboogweerschijn maar te veel zon om onder water foto's te maken, roggen & haaien, bruinvisjes in Fort Heerewich en weer de Lagune heb ik weer eens naar de buitenpresentatie gekeken. Dat blijft prachtig...

Mijn hoofd was weer leeg na deze prachtige dag... Rust en orde. Heerlijk!
Helaas moet ik voor mijn dosis dolfijnenmeditatie het nu alleen met mijn foto's doen ;-).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown