Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 28, 2007

Kroontje

deel 1

Nee... helaas ben ik niet tot prinses of koningin gekroond. Afgelopen vrijdag heb ik wel een uur in de tandartsstoel gelegen voor een kroon op mijn kies.

Vorige week donderdag 18 oktober hadden papa en ik controle bij de tandarts en daarbij werd gezegd dat ik met spoed een kroon moest op één van mijn kiezen, omdat deze wel eens af zou kunnen breken. Mocht dat gebeuren, dan kon ik naar de kaakchirurg, omdat deze kies al uit meer vulling dan eigen tand bestaat. Om maar meteen spijkers met koppen te slaan... afgelopen vrijdag lag ik op de tandartsstoel.

Een uur later was ik nog steeds flink verdoofd, had ik mijn eigen tandbeen mogen aanschouwen, had ik meerdere malen in lepels met klei gehapt voor afdrukken van mijn gebit én had ik een noodkroon op mijn kies.

6 november krijg ik dan deel 2 van deze 'operatie': een porseleinen kroon...

Tja, je moet er even wat voor over hebben. Een weekend lang pijn in je kaken bijvoorbeeld. ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown