Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 01, 2007

Bedje op de bank

Alweer ziek

Ja, zo ben je weer hersteld van een middenoorontsteking - ben nog maar een ietsiepietsie doof - zo krijg je weer een buikgriepje eroverheen! Het is met mijn neefje, broer en schoonzusje begonnen, en met het dominoeffect zijn ze bij mij uitgekomen. Woensdag - het gebeurde nadat ik lekker was wezen sporten - heb ik vanaf half elf 's avonds vervolgens op ieder uur van de nacht de wc gezien... en hoewel ik donderdag toch ben proberen te gaan werken, om 10 uur weer naar huis gereden, omdat ik ook daar mijn halve 0,33 cl flesje water niet binnen kon houden. Daarna heb ik de halve donderdag geslapen en vannacht als een blok geslapen en vanmorgen nog wat in bed rondgehangen en nu lig ik weer op de bank.

De enige die het leuk vindt dat ik steeds ziek ben is Bassie: die heeft gisteren heerlijk bij mij in het dekbed op de bank liggen snurken. En vandaag alweer.

Ik hoop nu wel dat dit de laatste keer is voor dit jaar, want drie keer in een half jaar in een bedje op de bank vind ik wel welletjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown