Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 28, 2007

Dol fijn

In het Dolfinarium

Ja, vandaag was het eindelijk zo ver. Vandaag ging ik met Henkje en zijn papa en mama naar het Dolfinarium. En hij vond het geweldig. Eerst moest die kleine een beetje wennen, maar daarna wist hij de dolfijntjes zeker te vinden. Lekker achter ze aan lopen en aanwijzen. De zotte zeeleeuwen show vond hij ook prachtig, lekker met de muziek meeklappen en swingen. Net als bij de dolfijnenshow in de Koepel. En ik... ik moest wel een paar keertjes wat wegslikken. Maar dat was niet erg. Jammer genoeg regende het, zodat Henkje niet kon spelen in de speeltuin, maar dat mocht niet baten. Hij had genoeg gezien om heerlijk van te kunnen slapen op de terugweg!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown