Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, mei 20, 2007

Middenoorontsteking

Auw...

Zo een weekje niet op het weblog geweest. Niet dat ik het zo druk had hoor, maar ik ben een weekje gevloerd geweest...

Maandag begon het, ik was acuut doof aan één oor (links) en na het een tijdje warm te hebben gehouden heb ik de hele nacht op gezeten met flinke pijn. Dinsdagochtend maar naar de dokter gegaan - inmiddels liep er allemaal troep uit mijn oor - die constateerde dat er al een gaatje in mijn trommelvlies zat en de ontsteking eruit kon lopen. Advies? Wachten tot het over is. En dat betekende dus een bedje op de bank, Bassie warm aan mijn voeten, paracetamols slikken tegen de pijn, tissues om het ontstekinsmateriaal op te vangen binnen handbereik en heel veel water drinken.

En sinds donderdagmiddag ben ik nu doof op links. Erg vermoeiend.

Trouwens... dat is deze hele week ook geweest. Zal blij zijn als het weer over is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown