Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, mei 25, 2007

Gewoon... perfect

Gelukkig

Ken je dat? Zo'n moment waarop je jezelf ineens volmaakt gelukkig voelt. Gewoon, zomaar. Ik heb dat nu. Gewoon, omdat de zon schijnt buiten. Omdat Basje vandaag met mij op kantoor zit en zo ongelooflijk lief is en goed luistert - hij loopt gewoon los met me mee over de gang naar de keuken en het toilet. Omdat ik - het klinkt misschien gek - gisteravond en lekker voetenbad heb genomen en mijn nagels mooi heb gelakt - en zelfs met steentjes versierd...

Tja...soms valt alles gewoon even op zijn plek en kun je helemaal een lang moment volmaakt gelukkig zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown