Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juni 07, 2007

Go-go-go GO!

Kleine muziekliefhebber

Afgelopen maandag heb ik uiteraard weer een gezellige middag gehad met mijn Kleine Henkje. En dan mag hij altijd een dvd-tje kijken. Zelf kiest hij eerst altijd een Sesamstraat dvd en daarna gaan we of muziek luisteren of - omdat ik dan tegen die tijd ga koken - stoppen we nog een muziekdvd in de speler. Omdat ik zelf Phil Collins nu kan dromen en het tijd vind Henkje kennis te laten maken met een ander muziekfenomeen: Elvis Presley. En wel het Aloha from Hawaii via Satellite concert. Gelukkig vindt mijn kleine muziekliefhebber dit ook heel leuk. En ging hij bij een mooie ballad rustig liggen kijken en luisteren op de stoel.



Maar het leukste vind hij vooral wanneer zijn tante 'Go, go, go, go. Go Johnny Go, I said Go. Go Johnny Go, Go. Johnny Be Goode' gaat lopen zingen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown