Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 15, 2007

Keevie & Ik

Zure appelen & zomerkolen

Wat een weertje heh gistermiddag? Er kwamen heel wat kolen voor de zomerprijs naar beneden, gevolgd door schepen vol zure appelen.

?

Is Ikkuh een beetje gek geworden? Nee hoor. Ik weet alleen nooit welke uitdrukking je voor onweer wanneer gebruikt, dus gisteren kwamen er zowel zure appelen als kolen naar beneden tijdens het heftige ontweer. Trouwens, dat was niet alleen gisteren het geval, afgelopen zondagavond leverde het ook een waar schouwspel op.

Hoe het ook zei, het was gisteren redelijk noodweer. Zo'n redelijk noodweer dat ik bijna besloot op de terugweg aan de kant te gaan, omdat Keevjes ruitenwissers de naar beneden komende waterval niet konden verwerken. Gelukkig was het niet zo'n heel lang stuk dat we in een wolkbreuk zaten en reden we algauw de brandende zon weer in.

Ja, Nederland wordt getrakteerd op prezomer met lekkere lenteregen - van die dikke droppels, zo dik dat je ze met een 'o' hoort te schrijven in plaats van een 'u' - en prachtig onweer. Heerlijk.

Toch verlang ik wel naar een echte zomer met zon, zee, strand, zwembad en gebraden kip. En laat die morgen nu voor mij ingaan! Ik ga namelijk vanaf morgen twee weken naar Spanje.

Dus even door de zure appel heen bijten allemaal! Keevie & Ik hebben vakantie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown