Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 15, 2007

Old fashion writing

Romantisch

Ik ben eigenlijk van de ouwe stempel. Daarmee bedoel ik dat ik graag een kladblok of een dummyboek pak en dan met een vulpen of een fineliner heerlijk met de hand ga zitten schrijven.

Soms komen zo de woorden beter tot uitdrukking. Al kan ik tegenwoordig velen malen sneller typen dan dat ik schrijf - vroeger op school kon ik ook enorm snel pennen - maar dat doet er soms niet toe. Soms komt een verhaal met de handgeschreven veel beter uit de verf.

En helemaal romantisch is het wanneer je natuurlijk met de hand gaat zitten schrijven bij kaarslicht. Bovendien levert dat weer een mooi plaatje op...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown