Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, maart 02, 2007

Wild dier of...

Ziekjes

Nou ja, ziekjes is een understatement, de buren zullen gedacht hebben dat we een wild dier hebben laten rondlopen in ons huis van zondagnacht op maandag, pak hem beet, laat in de middag... Ja, buikgriepje en ik ben wiebelig op mijn benen vanaf dat moment af. Woensdag wel weer wezen werken - half dagje, daarna de rest van de dag geslapen - donderdag ging het ietsjes beter en vandaag ook weer. Maar... we zijn er nog niet, want ook nu zit ik weer volop te gapen. Ach, straks weer lekker op de bank kruipen met Basje erbij... doet wonderen. Geloof me maar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown