Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 21, 2007

Jazzy Berry

Doet Hafabra-examen B

Nou, om precies te zijn, deed examen. Ik ben net terug van mijn theorie examen en tot mijn eigen grote vreugde kan ik mededelen dat...

... Ik ben geslaagd!

Met een 8.3
...

Tijdens mijn privé examen deden we het luistergedeelte, waar ik tijdens het oefenen het meeste moeite mee had. Twee rondes intervallen - majeur en mineur - vervolgens wat drieklanken, toonladders en een melodisch én ritmisch dictee. Daarna mocht ik de theorievragen gaan doen. Een stuk of 35 multiple choice vragen, een stukje noten en nog wat toonladders en drieklanken.

Daarna ging de docente direct het examen nakijken, en dat was natuurlijk berenspannend! Gelukkig was ze zo klaar met de woorden dat ik een 9.4 voor mijn theorievragen had gehaald en een 8.0 voor mijn luistervragen! En het eindcijfer - volgens de verdeelsleutel - luidde een 8.3. Oftewel: GESLAAGD!

Ik moet bekennen dat ik best heel erg nerveus was van te voren. Maar ja, de laatste keer dat ik echt examen deed was in 2000, dat is toch wel even 7 jaar geleden!

Met dit cijfer op zak mag ik nu deelnemen aan het praktijkexamen. En op de een of andere manier maak ik mij daar een stuk minder druk om... Waarschijnlijk omdat ik dan lekker mag gaan spelen. Maar dat is voor volgende week een zorg. Nu even heerlijk genieten van mijn geslaagde avond!


2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!!!

    Dat heb je goed gedaan.

    SAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXYYYYYYYYYY!

    Liefs van Maui

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Berry,
    Gefeliciteerd zeg! En ook niet net gehaald he, klasse hoor die 8,3. Op naar het toeterexamen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown