Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 15, 2002

Wat hij jou zou schenken...

Rijmelarij op herhaling

Morgen komt de Sint in het land
Dan schuif ik alles aan de kant
Het is weer tijd voor rijmelarij
En dat is een feest voor mij
Toch is dichten niet voor allen altijd fijn
Bij velen veroorzaakt het hoofdpijn
Daarom bied ik hier mijn diensten aan
En dan is het met het rijmen zo gedaan
Mail naar mij wat gekke dingen
Houdt je slachtoffer van dansen of zingen
Is hij of zij bijna altijd te laat?
Doet hij of zij nu nooit de vaat?
Wat is het beroep, wat zijn de hobby’s?
Achter het bureau, politieke lobby’s?
Creatief, of juist heel saai
Hartendief, of adviseur bij de RAI?
Wie kan ik helpen met een mooi gedicht?
Stuur mij dan vrijblijvend een bericht

En wie moeite heeft met rijmwoorden, kijkt even op Mick's Rijmwoordenboek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown