Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 28, 2002

Keevie & Ik

Buitengesloten

Het overkomt iedere Keverrijder wel een keer. Mij is het gelukkig pas een keer overkomen, maar ik sluit het niet uit dat het nog eens een keertje zal gebeuren. 'Wat?' zal de oplettende, zeer nieuwsgierige lezer nu vragen. Dat zal ik je dan eens vertellen: buiten sluiten. Ja, ja. Dat kan niet meer met moderne auto's, maar met oude Kevertjes kan dat heel erg goed. Want je doet de deur dicht en dan zit hij in het slot... Het is alweer een hele tijd geleden, maar ik kan je vertellen dat het geen pretje is. Ik had in mijn hoofd dat ik mijn autosleutels in de zak van mijn jasje had gestoken. Stapte vrolijk uit en sloeg de deur in het slot... Na een dag hard werken zocht ik mijn zakken na...huissleutelbos, geen autosleutels. In mijn tas dan? Nee ook niet. Eigenlijk sluipt dan meteen de gedachte bij je binnen dat de sleutels misschien nog wel eens in de auto kunnen liggen... En ja hoor! Ze hingen zelfs nog in het contact! Gelukkig kon ik op een slinkse manier (die ik hier niet ga vertellen) in mijn eigen autootje inbreken, zodat ik toch met Keevie weer naar huis kon. Anders had ik de Wegenwacht moeten bellen. Ook dat heb ik een keer moeten doen, maar dat is weer een heel ander verhaal...

B'Day Countdown