Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 05, 2015

Throwback Thursday: Bassie op kantoor

Deze week vierde ik een klein feestje, omdat officieel Writing Berries nu drie jaar bestaat. Mijn freelance bedrijf waar je terecht kunt voor creatieve teksten, gelegenheidspoëzie en coaching bestaat gewoon drie jaar. Daar ben ik best wel trots op. Dat betekent overigens ook dat ik zo'n drie en een half jaar geleden mijn oude werk gedag zei om dit nieuwe avontuur aan te gaan. En dat brengt ons ook bij Bassie. Een bijzonder hondje dat ik bijna 17 jaar lang in mijn leven heb gehad. Mijn oude bokje mocht ook wel eens mee naar het kantoor in Almere. Ik nam hem vooral graag mee op vrijdag of als hij medicijnen nodig had die ikzelf wilde toedienen. Deze foto van mijn kleine pluizige beschermengel is alweer wat ouder, namelijk van 4 november 2010. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown