Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 12, 2015

Internationale Dag van de Olifant

Een dagje dierentuin is voor mij niet helemaal compleet als ik even bij de olifantjes ben geweest. Ik kan vooral genieten van hoe de kleine olifantjes met elkaar spelen. Echt spelen. Als kleine kindjes rennen ze achter elkaar aan. Klimmen knietje voor knietje een heuveltje over of slepen met takken. Ook genieten vind ik het om te zien hoe olifanten elkaar strelen, slurf in slurf lopen en knuffelen. En natuurlijk het spuiten van water of gooien met zand en hoor. Ja. Olifanten zijn prachtige, sociale familiedieren. Toch erg dat veel mensen alleen maar die slagtanden zien... Vandaag op de Dag van de Olifant een ode aan de Olifant door middel van foto's. En op Writing Berries vind je weer een leuk artikel met weetjes en nog meer foto's. (foto's Berry de Nijs)


Writing Berries:
Internationale Dag van de Olifant







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown