Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 06, 2015

Foto van de Maand Juli 2015

Hallo augustus! Wat heb je fijn weer met je mee gebracht! Ik ben deze maand heerlijk relaxed begonnen, maar weet dat er snel weer een bulk werk op me ligt te wachten. Daarom kijk ik maar eens even snel terug op juli. Ja, zoals ik in de vorige Foto van de Maand al schreef was juli een zeer drukke maand. We hadden de Tour de France in Utereg me stadsie, een hittegolf (en wat regenbuien en zomerstormen) en toch ook nog wat leuke uitjes – onder andere voor Writing Berries (zie link onder de foto). En daarnaast heb ik een bak werk verzet waar je u tegen mag zeggen. Jaja… juli was een drukke maand. Gelukkig hebben we de foto’s nog.

2 juli: saampies slaapie waapie doen


3 juli: HEATWAVE! Sammie vindt verkoeling bij de ventilator


4 juli: Op naar de Tour de France, de mannen gaan uiteraard op de fiets


5 juli: Nog een etappe door Utreg met als grote trots: NIJNTJE!


Tour de France 2015:
Puur genieten


7 juli: Koekie in de Kofferbak – Hallo Jumbo


9 juli: Opening van het vernieuwde Dierenwijck in Plaswijckpark


Feest in Plaswijckpark:
Dierenwijck fase 1 is geopend


12 juli: Even genieten in DierenPark Amersfoort


15 juli: Na zonneschijn komt ook wel eens regen… nietwaar duifjes


16 juli: Ploon & Sammie samen op een bankje


19 juli: Helpende hond…?!


21 juli: Hieperdepiep Hoera! Ploon is 80 jaar. Dus even genieten in DierenPark Amersfoort van een spetterende Kyan


31 juli: na al het werk reláááááx… in ZooParc Overloon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown