Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 15, 2010

Space... the final frontier...

...These are the voyages of the Starship Excalibur. Mission? To maintain peace in sector 221-G and whoever isn't cooperating with Captain Calhoun will be blasted to Hell...

Jaja... ik zit weer eens tot over mijn oren in de spacebattles, transporter beams, phaser fires en aliens van alle uithoeken van de United Federation of Planets. Ik vind Star Trek geweldig en vooral de boeken - omdat die altijd een stapje verder kunnen gaan dan de series of films - en door het boek dat ik mee had op vakantie kan ik de reizen en avonturen van Captain MacKenzie Calhoun niet meer neerleggen... En dat komt vooral door de sublieme schrijfwijze van auteur Peter David (die ook veel Marvel comics en scenario's van Marvel films tot stand heeft gebracht). Hij zet de wereld zo neer dat het lijkt of je er zelf bij bent... heel intrigerend... heel erg echt...

Dus... beam me up to another adventure!


Eh... had ik al gezegd dat ik ze in het Engels lees en daardoor niet zo goed meer kan nadenken in het eh... Nederlands? haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown