Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 04, 2010

Magisch mooi...

'Heb jij wel eens eerder een orka gezien?' vraagt de voorlichtster van het Dolfinarium.
'Ja,' zeg ik, 'ik was zo groot, drie jaar oud denk ik, en ik stond daar, aan het glas van het bassin. Dit was namelijk vroeger het "onder water" gedeelte, waar je na de show in de Koepel kon kijken. Ik heb er nog ergens een foto van, en ik vond het geloof ik allemaal een beetje eng. Maar ja, ik heb eerder een orka gezien, hier in het Dolfinarium. En nu sta ik hier weer en moet je zien hoe mooi ze is...'


links Gudrun, 1981 - rechts Morgan, 2 augustus 2010


2 opmerkingen:

  1. Hoi Berry,

    Bijzonder leuk dat je de originele Harderwijkse orka nog gezien hebt.
    Zijn er misschien meer foto's van toen? Ik ben zeer geïnteresseerd, ben namelijk een groot fan van Gudrun! ;-)

    Hartelijke groeten,
    Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas,

    Dank voor je reactie. Helaas is dit de enige foto die ik zo in mijn eigen bezit heb van Gudrun. Ik was toendertijd 3 jaar oud en maakte zelf geen foto's op die leeftijd.
    Je zou het Dolfinarium kunnen mailen hierover. Die hebben ook een filmpje over Gudrun en haar verhuizing naar Amerika.

    Groetjes
    Keevie & Ik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown