Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 02, 2008

Sinterklaasshow in het Dolfinarium

Mijn kleine neefje heeft er vanaf het moment dat ik de kaartjes op mijn magneetbord 'plakte' over wanneer we nu naar Sinterklaas gaan in het Dolfinarium. Zijn kinderlijke enthousiasme werd afgelopen zondag beloond... want Tante Berry & Henk gingen naar Sinterklaas in het Dolfinarium.

Een geweldige show, vol humor voor klein en groot en Sinterklaas die uiteraard het grote probleem - alle vissen waren op en Voederpiet had alleen nog maar pepernoten voor de dolfijnen en ja, die lusten geen pepernoten - oploste, want hij had natuurlijk cadeautjes voor de dolfijnen bij zich... namelijk emmers vol vis.

Gelukkig maar!

En op mijn schoot zat een klein jochie te swingen en te zingen! En omdat we vooraan zaten kon hij Sinterklaas zomaar een hand geven en daarna heeft hij alle Pieten en Sinterklaas nog een keer een handje gegeven. En natuurlijk... op de foto!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown