Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, december 14, 2008

Ebb & Flow

Zo af en toe weet je gewoon niet meer wat je allemaal moet doen in de week. Zo zijn de laatste loodjes van het jaar ongelooflijk zwaar.

Letterlijk.

Naast het feit dat ik zoveel mogelijk af wil hebben komende week en dus voor Kerst voor Lijfblad nummer 1 van 2009, zijn we ook bezig met een interne verhuizing. En dat betekent: opruimen, opruimen en nog eens opruimen. Van de week had ik gewoon (letterlijk) zwarte handen van het vieze stof op oude dozen vol met (inmiddels) retro beeldmateriaal. Verouderde packshots, modellen die er niet uitzien... dia's... of te wel: allemaal rijp voor de container. Zowel woensdag als vrijdag hebben we deze met troep en ouwe zooi vol gestort. Lekker.

Niet zo lekker is dat ik dus heel druk ben met schrijven voor nummer 1 en daarbij dus ook druk ben met het verzamelen van input voor nummer 1. Gelukkig werk ik met heel veel snel schakelende klanten, dus het zal best nu en in het nieuwe jaar helemaal goed komen. Maar ja, af is nu eenmaal af. Vooral als je weet dat we donderdag (bedrijfsuitje) en vrijdag (door het verhuizen van modem en router) niet of nauwelijks bereikbaar zullen zijn voor klanten... heel handig!

Maar ja, donderdag wordt de vloerbedekking gelegd en dan kunnen we vrijdag (jippie) eindelijk de spullen over gaan verhuizen. Heerlijk! Daar kijk ik - en mijn collegaatje Claudia - ook zeker naar uit. Want dan zijn er weer vergaderkamers en dus rust in de tent.

Toch kunnen soms door alle drukte de irritaties een beetje hoog oplopen. Gelukkig heb ik hier een prachtig lied voor gevonden om op bij te komen. Heerlijk soul, maar ook easy listining. Nee... geen dolfijnensongs (al zijn die ook echt geweldig om dat hoofd eens leeg te maken) maar een gaaf nummer van de laatste cd van Robin Thicke: Ebb and Flow.

Als je de kans hebt, ga het dan beluisteren... en voor wie het ook met de tekst kan, veel plezier!

Ebb & Flow

The clouds part
And the sun shines down on your heart
And the seas part, yeah
Calm the rivers flow, whoo
Oh I just want to float on my back
Feel some of those arms wrapping around me, yeah
Trying to do, what's expected of you
I keep striving, but it hurts too, God
Stress, make it go
Stress, puts up the walls in my soul

And then I, I take it out
On the one I can't live without, oh
I just gotta let it go, whoo
Sometimes you gotta ebb and flow, hey
Sometimes you love
Sometimes you don't
I just gotta ebb and flow

I'm gonna take what's in front of me tonight
Sometimes you just gotta float
Sometimes the waves are gonna crash you to the shore, whoo
Sometimes the peace comes
And settles your soul
Sometimes the angers so strong
You just wanna lose control

Then I, I take it out
On the one I can't live without, alright
I just gotta let it go, lord
Sometimes you gotta ebb and flow, hey
Sometimes you love
Sometimes you don't, alright
I just gotta ebb and flow

You know when the good times come
You know the bad gonna come too yeah
I don't know what to call it
But I'll just guess I'll call it, alright
L-i-f-e
L-i-f-e
Ain't nothing but life man
Life is gonna put you through it, oh
Come on, whooo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown