Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, augustus 08, 2008

Vieze Teken op mijn Bassie

Gisteren had ik weer eens de schrik van mijn leven. Bassie had teken! Getver.
Eentje was nog bezig om net boven zijn wenkbrauw bot te kruipen en nadat ik Basje had uitgelaten kwam ik er nog een tegen in zijn snor. Groot, wit en volgezogen. Krijg die er maar eens uit!

Gelukkig wist ik ineens weer waar mijn tekentang lag en heeft papa hem eruit getrokken (met een duidelijke 'knap'... brrr) en daarna hebben we Betadine erop gegooid. Maar ja, ik ben altijd bang dat er iets met Bas gebeurt. Het is mijn vriendje en dus was ik erg bang dat hij misschien de ziekte van Lyme zou oplopen.

Maar... na even googlen, kwam ik deze webiste tegen: Yahwoof » Ziekte van Lyme en dat heeft mij erg gerustgesteld!



Al houden we de wondjes wel erg goed in de gaten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown