Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 11, 2008

Olympische Spelen

Ik heb het Olympische Spelen virus goed te pakken. Gisteren ben ik om tien voor vier 's morgens opgestaan om de dames in het zwembad op de 4x100 meter vrij goud te zien behalen. Mooi hoor, het Wilhelmus zo vroeg op de ochtend!

Helaas heb ik Ruben Houkes zaterdag zijn bronzen plak niet zien veroveren, maar vandaag (ben ik even blij dat ik vrij ben op maandag) ben ik zeker getuige geweest van Deborah Gravenstijn haar zilveren finale. Geweldig.

Ik heb kippenvel tot in mijn nek... en ik ben bang dat dat voorlopig nog niet voorbij zal gaan. De Spelen zijn drie dagen oud en wij hebben al drie medailles:
1 Goud
1 Zilver
1 Brons
Drie uit drie, een goed gemiddelde. Ik ben benieuwd wat de rest van de Spelen gaat brengen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown