Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 13, 2008

Slaperig

Ik ben een beetje slaperig. Maar dat is mijn eigen schuld.
Vanmorgen wederom om 4 uur de wekker gezet om naar Pieter te kunnen kijken.
En met resultaat, want hij zwom zich bij de eerste drie de finale in van de 100 meter vrije slag. Woehoe!

Maar ja... 's avonds laat naar bed (ik moet gewoon Mart even zien) en 's morgens zo vroeg wakker worden gaat zo langzamerhand een beetje zijn tol eisen...

Neemt niet weg dat ik morgenochtend weer vroeg opsta voor de finale.

Verder gaat het nog steeds goed (iedere dag een medaille), want we hebben er weer 2 bronzen plakken bij, bij het judo. Zo was het gisteren judoka Elizabeth Willeboordse gelukkig met het brons en vandaag - weer bij de vrouwen - Edith Bos. Dat zijn vijf medailles in vijf dagen! Zet hem op! Morgen graag weer - minimaal - eentje!

1 Goud
1 Zilver
3 Brons


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown